Thursday, November 18, 2010

18.11

Hanna siin kurtis et Maria blogid hakkavad kaunis lühikeseks jääma. Aga see on sellepärast, et ma mõtlen teie peale ka, ega teil pole ka aega pool päeva arvuti taga istuda, ja minu igavaid blogisid lugeda.

Aga siis alustame, ma juba ütlen ette ära et kell on veerand 12 ÖÖSEL ja ma olen mega väsinud ja ma sooviiksin et mu blogi oleks juba valmis . Niiet ma siis teen kiiresti.

Läksime tööle 7ks ja tulime töölt kuskil ka 7, ja ongi kõik!:D Läbi mu blogi.

Okei, proovin natuke pikemalt, täna oli väsitav päev, mitte et teised päevad seda ei oleks, aga täna oli eriti. Tegime 18 bin-i ja meile öeldi et kuii me täna valmis saame siis on meil homme vaba päev. Vähe me ei pingutanud selle nimel siis. tegime siis seal rahulikult oma bine, kui järsku mees ütles ups, ma panin teile nr 12 mangod ette, aga meile öeldi et on 11, me siis pakkisime nr 12 mangod 11teks. Alguses öeldi et peame ümber pakkima, aga õnneks sellest me pääsesime. Aga sellised apsud tekivadki seal. Need on tavalised. Aga ilusti saime oma bin-id tehtud ja kuskil 5st õhtul saime teada et täna ongi viimane päev! Nagu õnneks oli mul digikas kaasas, muidu oleks küll kahju olnud, tegin seal siis käppelt paar klõpsu , et mingigi mälestus jääks . Aga niimoodi lambist saimegi teada et rohkem me sinna ei tule. eks siis paistab mis järgmised päevad toovad, eks mind varsti põllupeal jälle võib näha, aga homme on õnneks vaba päev, saan lõpuks pangas ka ära käia.

Ja meil on ikkagi vihmahooaeg ametlikult alanud, täna sadas vihma ikka sitaks, eile sadas, homme sajab ka kindlasti ja nii järgmised paar kuud. NIiet peaaegu nagu eesti sügis, ainult soe on. Me teame mida te tunnete seal eestis, peaaegu..

Issand kui hea, saigi mingi blogi jälle kirjutatud, nüüd lähen pesema ja siis magama. Homme äratab mind oma äratuskell, mis pole tegelikult mulle mõeldud, vaid gerdale sest tema telefon on katki ja siis ma panen enda mobiili äratama. Gerda läheb käib ikkagi homme natuke tööl. Pole veel nii töötu nagu meie.

No comments:

Post a Comment