Wednesday, November 3, 2010

3.11

Öösel kella kahe ajal olin mina öelnud: „Kurat, kas lepingus kirjas ei olnud , et kirsipuude all magada ei tohi!“ Germo valgustas mind sellega hommikul, ja naerda jälle sai:D Ma ei kujuta ette mida ma unes võisin näha aga sellise intelligentse lause ma igatahes öösel välja ütlesin.

Täna siis sain lõpuks ka Gerda farmi minna. Ma olin ikka wait listis, aga gerda kirjutas lihtsalt minu nime selle sakslase asemele kes täna ära läks:D Ühesõnaga olin ma siis Manbullo farmi nimekirjas. Seal farmis on ikka täielik eestlaste ülekaal. 4 eestlast ja üks tüdruk kes on ma ei tea kust pärit. Aga tal oli ka täna viimane päev, ja vist homme tuleb see iirlane tema asemele kes meiega squashis ka töötas aga sealt ise ära tuli kuna liiga raske oli. Aga ta on tore tüdruk. Niii Mida me siis täna seal tegime, alguses arvasin et mul viskab kiiresti kopa ette mangode pakkimine. Sest see tundus nii igav ja üksluine töö kui gerda seda rääkis, aga tegelikult polnud nii hull midagi. Sai päris palju erinevaid töid teha, mitte ainult ei pakkinud tuimalt mangosid, vaid sorteerisid neid, said mingeid kleepse panna, võrke jne. Ühesõnaga ei olnudki ma nii tüdinud, hea lihtne töö. Algyses oli raske sest ma ei teadnud midagi mida teha tuleb, päeva lõpuks ikka harjusid ära. Kõige raskem oli siiski nende sorteerimine, kas mango on Premium, 1 Class või 2 Class, ja seda tuleb mingute täppide ja plekkide põhjal kindlaks teha. Mul võttis küll alguses nii kokku, sest ma ju ei teadnud kust see piir läheb aga sellega ka lõpuks harjusid ära. JA ma olen õnnelik et ma nüüd sain selle töö ka, sest see on ikkagi kindlam kui teised farmid. Töö peaks kestma kuni veebruarini kui ma õigesti mäletan. Aga oleksite te ainult neid mangosid näinud mida me pakkisime, nii suured ja nii ilusad ja niiii isuäratavad. Receptionis käisin ka ütlemas igaksjuhuks et ma peaks nüüd seal mangode farmis tööl olema, ja õnneks nad teadsid sellest, mitte ei hakanud blokkima, et ei saa sina sinna ootelistist võtame inimese vms. Anna oli väga õnnelik minu pärast igatahes, et ma sinna tööle sain, plaksutas käsi jaa:D Te ei kujuta ette kui palju uusi inimesi siin on, mul hakkab täitsa vastik kohe:D nad kõik tulevad kindlasti mangode pärast siia, aga mulle meeldib rohkem harvema rahvastikuga kohas olla, sellepärast ma tipptunnil ei lähegi kööki süüa tegema, jne. Aga homme siis lähen rõõmsalt jälle Manbullo farmi mangosid pakkima!

Ja teate, täna tulid meile siia 4 uut eesti tüdrukut. Alustasid ka brisbanest ja on austraalias olnud 3 nädalalt. tahavad ka siin tööd leida. Niiet eestlasi ikka koguneb!:)

1 comment: