Wednesday, November 3, 2010

2.11

Täna juba 2 november, põhimõtteliselt on see kuu ka juba läbi.. Jaa nii see aeg lendab.

Aga loeks teile alustuseks ette mis töid ma kõik teinud siin olen: korjanud squashe , honey meloneid, rockmeloneid, arbuuse, paprikaid, chillisid, viinamarju, istutanud taimi, rohinud taimi, toestanud mango puid, põhimõtteliselt pakkinud kõiki korjatud asju , ja täna lisandus veel mangode korjamine ja nende pakkimine. Et siis mõtlesin õhtul et mis teha, kas panna kell 5st äratama, ja minna vaatama äkki saab kellegi asemele tööle kuskile. Et siis oleks jälle üks päeva palk teenitud. Alguses ei pannud, sest teadsin et kolmapäeval saan ju gerda farmi tööle, las siis olla üks vaba päev. Aga pärast ikka mõtlesin mida ma siin hostelis teen, siin on ikka väga igav. Ühesõnaga panin ikka kella äratama. Jäin siis magama, ja äkki äratab gerda mind ülesse, ja ütleb et kuule tead sealt paprika farmist (Maria ja Rina farm) üks tüdruk ütles et Maria saab homme sinna mangosid korjama minna, teine tüdruk oli end eile kuuma õliga ära põletanud. Ja siis õhtul öeldi kohe et mina asendan teda, mitte ei võetud wait listist vaid valiti kohe jälle mind:D Tegi jälle meele rõõmsaks. Aga hommikul ärkasin ja vaatasin töölisti, minu nime polnud kellegi asemele pandud ja siis ma mõtlesingi et äkki ma nägin seda unes et saan sinna tööle, või mis jama on. Vanamees küsis ka hommikul et kus farmis sa täna siis oled:D Ma ütlesin et peaks nagu seal olema, aga vist ei ole. Ta ei teadnud ka sellest midagi, aga ma panin endale ootelistis linnukese kirja , et siis saab ikka minna kui keegi haigeks jääb. Vanamees ütles ka et pane endale linnuke ette, kui keegi puudub võtab mind:D Vot selline luksus. Aga sõin seal hommikust ja õnneks üks paprika farmi tüdruk tuli mu juurde, ja kinnitas seda et ma täna tööle lähen. Ega siis midagi, tööriided selga ja minek. Teate kui äge oli mangosid korjata, polnud üldse raske, kuigi me tegime seda maksimum 2 tundi, sest nad olid eile kõik mangod juba ära korjanud. Aga see ei olnud üldse raske töö, kui 10 tundi päevas teha siis on kindlasti raske, aga minul jälle vedas. Sain vähemalt teada mida see endast kujutab. Mango tuleb varre otsast väga lihtsalt ära, aga teda ei tohi kunagi suunata enda poole, kui tõmbad, sest ta pritsib , täpselt sellise survega nagu lehma udarast piima tuleb kui pigistada:D (ma ei oska teist võrdlust tuua), sellist vedelikku ja kui see sinu peale läheb siis see kõrvetab. Ma ei tea kuidas ta küll sellise survega sealt mango küljest tuleb, aga igatahes tuleb. Kõrgemalt puude otsast korjasime sellise nagu kala nati moodi asjaga mangosid, ja alt murdime oma kätega neid ära. Vahepeal hakkas mu silm täiega kipitama, ma arvan et ma sain selle mango mahlaga silma, ehmatas küll alguses ära, aga midagi ei juhtunud. MA arvan et väikeses koguses see vedelik ei tee midagi hullu, sest mu käed olid küll seda vahest koos. Kui me korjamise olime lõpetanud läksime pakkima. Kuna nad eile korjasid põhimõtteliselt kõik mango puud tühjaks ei pakkinud nad ühtegi. Niisiis täna oligi terve hunnik neid mangosid vaja pakkida. Kuskil 7 tundi pakkisime sis mangosid, ja ma ütlen ausalt mida lihtsam töö seda hullem. Sest see pakkimine oli nii lihtne aga samas nii igav. Mulle meeldib igatahes rohkem neid korjata. Kõige parem oleks veel see kui saad mingi 2 tundi korjata ja 2 tundi pakkida, siis oleks vaheldus. Aga koguaeg pakkida , siis tüdineb küll ära. Homme on mul , kui te veel mäletate, gerda farmis pakkimise töö:D Ma loodan et elan selle töö üle. Aga ma olen õnnelik et sai mangosid ka korjata. Nüüd saab juba farmides ka öelda et ma olen seda teinud! Peale squashi tegelikult tundub kõik väga lihtne. Kui ma täna seal farmis töötasin siis mõtlesin, et deem on ikka äge küll, teenid ISE oma raha, maksad ISE oma üürid, ostad ISE oma söögid ja üldse kõik on ISE! Ja saad veel hakkama ka, millegist puudust ei ole, kui ikka midagi tahad siis võid seda endale lubada küll. Nii laheda tunde tekitas see. Koju jõudsin kuskil pool 6, germol ei olnudki tna tööpäeva, sest hommikul vihma sadas ja eks sellepärast jäigi ära et põld oli liiga märg. Aga minul tuli siis jälle päris normaalne töötundide arv. Nüüd mõtlen et tänase päeva oleksin ma muidu maha maganud aga nüüd teenisin endale ühe päevapalga, Arvatavasti pool sellest läheb mu uue lõhna alla, eks ma rohkem sellepärast tahtsingi hommikul viiest ärgata, et siis saab nagu lõhna raha tasa teenitud, kui ma selle kunagi ostan. Aga tore päev jällegi. Üks uus töökogemus juures!

No comments:

Post a Comment