Friday, November 5, 2010

5.11

Ma tõesti arvasin et täna on neljapäev, aga võta näpust jälle see REEDE! Kuigi ega austraalias eriti vahet pole kas on esmaspäev või reede, laupäevadega vahest on mingi teine tunne, et võib olla on pittu minek, aga samas võib väga vabalt ka pühapäeval tööpäev olla. Aga teile siis ilusat pidupäeva seal. Kolm päeva Manbullo mango farmis igatahes mul juba kirjas, ja kusjuures tundide arv on ka päris normaalne, 23 oli vist, gerda arvutas. 3 päeva eest ütleme nii et väga hea, eriti squashiga võrreldes. Aga tööl tegime suhteliselt sama asja mida eilegi, meie sorteerisime ja teised pakkisid. Täna võtsin mp3 ka kaasa, aeg läks kohe kiiremini, kuulasin seal muusikat ja sorteerisin. Väga hea oli. Ja teate! Üks hea uudis veel-> Germo sai ka uute mango farmi tööle. Kell 5 on tal juba strat ja 6st hakkab töö. Niiet hommik tuleb ma usun unine, aga väga äge et ta sai nii kiiresti ka mango farmi tööle. Nüüd oleme kõik siis mangodes, asi sujub endiselt hästi. Juba on 3 või 4 uut mango farmi avatud. Aga samas ootelist on väga pikk, ja inimesi tuleb aina juurde ja juurde.

Täna läks meie konditsioneer vist katki, igatahes ma ei kujuta ette kuidas me selle öö üle elame, 12 inimest toas ja õhku pole:D Aga õnneks meie seinad on suhteliselt papist, niiet valgus paistab läbi, loodan et siis sealt ka natuke värsket õhku meile sisse tuleb, muidu lämbube kõik. Kusjuures nii paljud inimesed köhivad ja aevastavad ja tatistavad, ma ikka täiega kardan et varsti saabub ka minu tund ja ma käin, taskurätikud järelkäruga kaasas, tööl. Kui katk kedagi siit hostelist tabab, siis oleme kõik nakatunud, :Daga kahjuks küüslaugu farmi ma pole veel näinud töölistis, niiet ma ei saa midagi teha kui haigeks jään.

Veel üks asi, eilsesse blogisse ma kirjutasin et peaks uue arbuusi tellimuse sisse panema, aga keegi on vist mõttelugeja, sest just täna me saime uue arbuusi!:D Mis te arvate mida me õhtuks sõime. Ikka seda ülimegasupperhüpper magusat arbuusi. No ja kiirnuudleid ka, aga seda ei pea mainima. Arbuus on põhiline. Kusjuures üks terve, tänane siis, ja veel üks veeran, eilsest arbuusist seisab meil külmkapis, ja veel melon ka. Mis ma loodan ei ole juba pahaks läinud..

Homseks on meil 19 kasti mangosid vaja sorteerida, täna oli 14 ja selle tegemine võttis 8 tundi aega, homme saab õnneks veel pikema päeva, ja nii need töötunnid tulevad :P

Ega siis midagi, ilusat nädalavahetust ja kui te arbuusi sööte siis mõelge et mina söön alati paremat arbuusi. Ja selle lausega ma täna vist lõpetangi. Lugege ka mu homset blogi, ja sa saad teada....

1 comment:

  1. haha. ;D lõpp oli hea, aga kuuled vaa. ma ei tahaks poodi minnagi ja arbuusi osta kui mõtlen sellele mida teie seal sööte. :S

    ReplyDelete