Thursday, November 25, 2010

26.11.10

Hoiatan juba teid ette, et täna tuleb väääga igav blogi! No tõesti, midagi huvitavat polegi kirjutada. Eile meile tööl öeldi, et meile homme helistatakse, millal me tööle peame minema, aga mitte hommikul igatahes, võtsime siis unest kõik. Ja ärkasin kuskil 11 paiku. Kohe tabletid sisse, et äkki kaob lööve ära. Löövest nii palju, et vahest vaatan oma käsi, siis tundub, et nagu oleks paremaks läinud ja hiljem jälle avastan, et ikka vist ei ole ka. Kuigi praegu vaatasin valguse käes, et need punased laigud vaikselt ikkagi nagu hakkavad ära kaduma, aga 3 päevaga ma arvan et see üle nüüd küll ei lähe. Siis peaks ju ülehomme täiesti Miki asi olema. Aga väheusutav. Arst ütles ka et kui see üle siiski ei lähe, siis võid tablette edasi võtta, mida kindlasti teen ka sellisel juhul. Ja täna siis, vaatasin natuke telekat. Germo läks teiste eestlastega randa, mina ju minna ei saanud, kuna päikese ees ma olla ei tohi, ujuda ei tohi, midagi teha ei tohi :D vaatasin filmi edasi, mingi mega mõttetu film oli, ja mul tuli selline uni peale, kui ma olin tänase päeva teise tableti nahavahele pistnud, ja kobisin ruttu tuppa magama. Täna ma küll tundsin, et see tablett teeb ikka küll uimaseks. Proovisin siis mingi poolteist tundi magama jääda, vahelduva eduga see siiski mul õnnestus ka. Kuskil kuue paiku tuli Germo ka koju, käisime ostsime siis piima ja saia . Aiaa, nüüd tuli meelde ka, et ketšup jäi meil ostmata:D Upsii, ajud on küll ikka sellised, et kui poodi jõuad siis on need asjad meelest läinud mida ostma pead, ja tuled uute mõttetute asjadega poest välja:D Aga sellise see elu kord juba on. No ja mis siis veel, polegi nagu midagi, varsti läheks magama ära. Homme algab meil töö kell 11, ja siis nüüd suures shedis. Oli huvitav?! Ega vist.. :D

No comments:

Post a Comment