Wednesday, November 17, 2010

17.11

Äratuskell tirises kell 6.45 ja hakkaski uus päev pihta. Juba jälle kolmapäev, ma ei saa aru kuhu need nädalad lendavad. Igatahes väga väsinud olime täna, kohe üldse ei tahtnud voodist ülesse tõusta, aga ometi PEAB! 7St hakkas töö. Ma ei tea, ei oskagi midagi huvitavat siia blogisse kirjutada. Jälle sama värk, pakkisime, lõikasime kaltse, pakkisime veel, tegime karpe endale valmis, siis pakkisime veel, kleepsutasime jne jne. Kokku oli meil 18 bin-i täna, aga me pakkisime täna veel mingit teist sorti mangosid. Honey Cold oli sordi nimi, maitsesime neid ka, hästi magusad, ja nad on kujult nagu lestakalad. Peened, mitte nagu tavalised mangod, mis on ümarad. Neid oli natuke vastikum pakkida, aga õhtul kella 6st lõpetsime töö. Nüüd käisime poes, ostsime süüa kuna päris ammu pole enam midagi mõistlikku ostnud. Ja ma mõtlen hirmuga, et täna pean veel kööki minema oma kotlete praadima, asi pole selles et ma ei tahaks seda teha, vaid selles et seal on nii palju rahvast, ja kõik pliidirauad on tööl, ja seal on niii palav ja seal pole vabu panne, potte ja pliite ja üleüldse kohta kus toimetada. Täielikult ülerahvastatud on see meie köök, aga ma nüüd võtan hoogu ja siis ma pean ka sinna rahvasekka kuidagi sulanduma, ja vist põlveotsas endale homseks midagi kokku meisterdama. Arvatavasti teen endale wrapi. Mmm kurgi, tomati, rohelise salatiga ja siis liha on vahel, keerad kõik kokku ja ideaalne, muidugi majoneesi ei tohi unustada! Noh, väga huvitav blogi tuli onju?! Ma ei teagi, vist lõpetan tänaseks. Head Ööd!

No comments:

Post a Comment