Sunday, November 28, 2010

27.11-28.11

a esimene advent tuli vihma ja päikesega palmi all. Küünalt me vist sellekspuhuks ei süüta, aga me mõtleme vähemalt teie peale, kes te peate lund rookima, ja paksude vatijopedega ringi käima. Jaa, nii need jõulud tulevad. Eile tööl ei käinud. Alguses pidi töö algama kell 11, siis lükkus veel edasi, ja lõpuks tuli välja et hoopis vaba päev. Mis me siis tegime, ega mitte midagi erilist. Käisime Germoga 3 korda poes :D Ostsime GRILLKANA, aga teate, siin ostes saad kana üllatusega. Austraalia grillkanad on täidisega, ma ausalt öeldes et tea mis täidisega meie saime, aga see nägi välja nagu tanguvorsti sisu, maitse oli küll hoopis teine, aga välimus oli selline. Siis istusime niisama hosteli receptionis õhtul ja rääkisime juttu. Järsku mingi mees tuli meie juurde ja küsis kas ta tohib meie lauda istuda. No ega me teda keelama ei hakanud ja siis oligi meil üks tundmatu lauas juures. Rääkisime siis inglise keeles, küsisime kust ta pärit on, Tšehhist oli tema, ja mida ta siin teeb, ja kaua on olnud, jne jne.. Vahepeal rääkisime jälle omavahel eestikeeles, aga see poiss siis niisama itsitas seal lauataga, ja ma vaatasin küll, et eriti normaalne kutt, tuleb tüdrukute juurde ja naerab omaette. No me siis ka vahest jälle rääkisime temaga, siis ta küsis meie nimesid. Ma olin juba valmis, ütlesin siis oma nime nagu inglise keeles seda ikka tehakse, mitte nagu eestlane ütleb maria, vaid ütlesin ikka inglise keeles Maria. Ja tema kordas minu nime täpselt nagu eestlane! Me ütlesime ka talle, et issand sa ütlesid seda nagu eesti keeles. Ta ise oli ka üllatunud, aga samas itsitas edasi. Istusime siis seal edasi , rääkisime pool inglise, pool eesti keeles, ja järsku see poiss hakkas ka eesti keeles meie rääkima, ise täiega naerab:D saime ikka normaalse tünga, aga päris äge nali oli! Tegu oli siis saarlasega, niiet hiidlane ja saarlane mahtusid ühe laua taha päris edukalt ära:D Kuskil ühe paiku läksime Queensi, mina olin seal mingi 45 minutit võib olla, ja siis viskas kopa nii ette, et ma tulin sealt tulema. Mulle lihtsalt tuleb öök peale kui ma pean tantsima mingises umbses ruumis, kus kõik inimesed nühivad üksteise vastus ja ruumi absoluuuuutselt pole. Niiet tegelikult sa ei tantsigi vaid lihtsalt seisad tantsuplatsil, kui sa tantsiksid, siis ma arvan et mõni saaks seal küll küünarnukiga, või siis käega vastu nägu. Jap, Queens viskas mul eile ikka täielikult üle. Mõttetu koht :D:D Ja siis täna, alguses oli jutt et kell 11 hakkab töö, aga ega see nii ei jäänud. Töö algus lükati ikka ilusti kella 1 peale. Aga õnneks see jäi ka nii. Vedasime siis end üheks kohale, pakkisime seal mangosid. Täna tegime isegi rohkem töötunde, 5 tundi ja 15 minutit:D Hea oli töötada kui vaatasid välja ja nägid et vihma sajab, sügise tunne tekkis. Aga vaikselt hakkas täna jahm tibutama, ega see vihmahooaeg ei lõppe. Aga töö suhtes ma arvan, et varsti on kõik. Sest see mis me seal teeme tundub ikka nii mõttetu. Nii paljud mangod lähevad mahlaks, sest nad on kas koledad või pole valmis. Aga praegu peab õnnelik olema, et mingigi töö on, sest te ei kujuta ette kui pikk meie ootelist on. Enam ei saagi öelda, et lähme vaatame töölisti ka üle, nüüd on see vist ainult ootelist. Tõsiselt, rohkem inimesi ootab tööd, kui tööl on. Ja ma ei saa aru, miks nad siis hooaja lõpus veel üldse siia tulevad. Samas paljud hakkavad ära ka siit minema, kaasaarvatud vist meie. Aga me veel kindlat aega ei tea. Praegu lähme lootuses et homme ikka hakkab töö kell 1, teeme seal jälle oma 4-5 tundi ära, ja siis tuleme jälle hosteli (:

No comments:

Post a Comment