Saturday, November 13, 2010

13.11-14.11

Kõigepealt Head Isadepäeva kallis Issi! :)

Eile läksime siis poole 8ks tööle. Aga kui sorteerimis ruumi jõudsime, siis öeldi meile mangod pole veel pakkimiseks valmis, et läheb veel aega , aga et tea palju. No me siis läksime tagasi ootama, tegime väiksed kohvid ja ootasime. Üks 45 minutit ootasime, ja natuke peale 8sat saime siis tööpostile minna. Nõme oli see, et oleks me seda teadnud oleksime ju võinud kauem magada, samas me olime ju tööl, niiet tegelikult peaks meie taks jooksma hakkama poole kaheksast, sest ega meie olime ju valmis, nemad seal ei saanud hakkama. Minuarvates oleks igatahes nii õigem, sest keegi ei maganud ju kuskil,kõik olid juba mõtetes töö juures ja sõna otseses mõttes olime tööl ka. Aga ma nüüd ei tea, mis kellaajast meile tegelikult pandi see alustus. Vist läks ikkagi pool tundi hiljem, sest me ju ei teinud tööd! Igatahes täna sorteerisime pool päeva ilma masinata, pidime ükshaaval neid kastist kätte võtma , sokid ümber panema, karpi pakkima ja siis veel mingit paberit vahele toppima. Me tegime tõesti kiiresti, aga see sokkidesse panek, iga mango eraldi, see kohe võtab kauem aega. Aga ikkagi ei sobinud meie töö. Meile öeldi et me oleme lihtsalt nii aeglased, eile olime tunduvalt kiiremad, et hakake aga kiiremini tegema, muidu me ei saa valmis oma kogusega. Siis ma läksin küll natuke vihaseks, sest ma juba töötasin nagu robot, ja nüüd ma pidin tegema tööd nagu superman vms. mõtlesin et peaks filmima teile meie pakkimiskiirust, ma pole elusees nii kiiresti veel seda tööd teinud, käed käisid nagu oleks kiirenduse peal. Vahepeal ma vaatasin lihtsalt meie käsi kui kiiresti need pakkisid, ja siis tuli lihtsalt naer peale, sest see oli nii ebanormaalne kui kiiresti peab töötama:D Põhimõtteliselt vaba pausi pakkimise vahel ei olnud, sest me olime liiga aeglased ju. Smokod on ka iga 3 tunni järel, ja 15 minutit. Aga see pisike paus annab nii palju energiat juurde, et sa ei pea seal pakkima. Kui põllupeal ma sain terve päev oma mõtteid mõelda ja selline rahulikum oli, siis seal tööjuures ma tõesti ei jõua mitte midagi mõelda. Koguaeg vaatad neid mangosid ja pistad aga karpidesse, ja selline turbo on järgi.

Täna on siis meil vaba päev, magasin 12ni, nii hea oli kui sa ei pea hommikul pool 6 või mingisel sellel ajal ülesse ärkama. Aa, mind isegi kutsuti tööle täna:D praegu tuli meelde, keerasin rahulikult voodis teist külge, ja siis tegin korraks silmaluugid lahti ja mingi poiss, küsis kas sa tööle ei taha tulla. Arvatavasti läksid mangosid korjama, aga ma ütlesin et ei taha. See veel puudus, just mu nägu läheb paremaks, ja kui ma peaks veel 4 päeva sellisena ringi käima siis.. ma ei teagi mis siis oleks:D Igatahes ütlesin ära, arvatavasti on neil vähe inimesi, paljud mangoistandused tegelikult tahavadki ainult poisse, aga võib olla eile oli kõva pidu siis ja inimesed ei läinud täna tööle. Sellepärast oligi töölisi vähe.

No comments:

Post a Comment