Thursday, September 30, 2010

30.09.10

Täna siis juba 30nes, täitsa lõpp kuidas aeg läheb. Eile Õhtul vaatasime töölisti ja Gerdal ja Germol oli homme tööpäev. Mina olin ikka seal ootejärjekorras, mida oligi arvata. Ärkasime siis kõik koos kell 5 jälle ülesse, mina ikka eeldusel et äkki keegi on haigeks jäänud. Linnukest kirja panna ei saanud, sest keegi oli pastaka sealt ära võtnud:D Aga seda ei saanud keegi teha, niiet see vanamees juba vaatas, et kuidas niipaljud täna üleval pole, lõpuks siis taipas et pastakas on puudu ja pani uue asemele. Kohe tekkis sinna linnukeste meri. Gerda ja Germo läksid siis tööle ära, pool 7 läks nende auto, mõlemad on tegelikult eraldi autodes, ma ootasin veel et kell saaks pool läbi ja läksin siis oma tuppa, et uuesti magama jääda. Aga siis see juhtus jälle, vanamees tuli meie tuppa karjus „Mariaaa! Sa saad tööle. “ Aga kuna mega kiire oli ja ega mul siis tööriideid veel seljas polnud, siis pidin käpelt tegustema. Püksid ja pluus lausa lendasid mu selga ja valmis ma olingi. Läksin siis bussi, Gerda naeratas mulle vastu ja asusime põldude poole teele. Üks poiss nimelt ei viitsinud täna ärgata kelle asemele ma sain, niiet jälle ühepäevatöö, aga vähemalt töö. Farmi sõitsime päris kaua, mingi 45 minutit. Esimene töö oli rohida põldu millel polnud rohtu:D Põhimõtteliselt käisime need vaovahed üle, siis istutasime uusi taimi sinna kus vanad olid ära kärssand või surnud, siis veel rohisime mitterohust põldu, see farm tundus nagu lust eilse kõrval:D Aga Gerda ütles et täna on lihtsalt kerge päev, vähemalt alguses, aga ta ei teadnud miks. Kell pool 11 oli eellõuna, kus sai natuke puhata ja peale seda läksime siis meloneid korjama. Alguses ma olin sellest tööst nii sillas, hullult meeldis, üldse raske polnud. Kuigi vahest tuli neid meloneid korraga nii palju et ei jõudnud lindipeale tõsta nii kiirest, siis oli raske, jäid nagu teistest maha. Melonite korjamine siis nägi selline välja, et 6 inimest on põllu peal, ja traktoril on pikk lint kuhu peale meie need melonid tõstame. Enne tõstmist peame tangidega melonid selle varre küljes ära lõikama. Täna korjasime siis Honey melonit, Gerda oli eelmine kord korjanud Rokkivat melonit (Rock melon). Kuigi töö polnud raske, tuli tüdi küll jah peale, aga eilsest farmist tundus see farm nii hea! Aga Gerda ja üks teine tüdruk ütles et täna on väga lihtne päev, pole üldse raske. Ma usun ka, sest kui neid meloneid oleks ikka palju korraga tulnud poleks mina küll suutnud kõiki ülesse korjata. Siis läks traktor katki. Käisime lõunapausil ära, ja meile öeldi et nüüd teised tulevad meile ette lõikama ja me tõstame melonid lihtsalt uude traktorisse. Nii tulidki Germo ja tema kamp ka meie melonipõldu meile ette lõikama. Muidu nad korjasid kõrvitsaid. Põllul oli selge eestlaste ülekaal, 3kesi korraga põllul. Lahe oli:) Siis läksid osad meie grupist kuskile mujale ja me pidime jälle ise hakkama meloneid lõikama. Lõpuks oli küll juba tüdi peal ja kõik mõtlesid mis kell olla võiks ja just siis käskis mees meil tangid ära panna ja tööpäev oligi läbi. Väga äge. Selg ei valutagi aga jalad on kanged ja tuharalihased haiged:D tasuta trenn. Nüüd ma olengi kahevahel, kumba farmi eelistada. Praegu tundus see tänane farm lihtsalt kergem eilse farmi kõrvalt, kuigi päev oli tunduvalt pikem. Aga teises farmis sai jälle tasuta jooke ja palk on kõrgem. Jo siis paistab kumba ma saan, ega mina seda ikka muuta ei saa. Aga kolmekesi ühes farmis töötada tundub ka hea. Täna tõime koju 7 melonit :D Kõige kahjum on minu tossudest, just sain endale mega head suusad aga täna põllupeal ütlesid nad kahjuks ülesse. See oli küll kurb, mulle nii meeldisid veel. Teate varsti ma tahan et te saadaksite mulle kodust mu rohelised Crocsid, hästi paljud käivad nendega põllupeal, ja vähemalt ei saa neid rikkuda. Plätserdad seal muda-mulla-savi sees ja midagi ei juhtu. Peale tööd käisime Gerdaga basseinis ujumas, lõdvestas lihaseid, nüüd sõõme rokkivat melonit ja kirjutame blogisid, Varsti lähme Mäkki neid ülesse riputama, nagu tavaliselt. Suht naljakas on sinna koguaeg minna, ma arvan et töötajad ka vaatavad meid juba imelikult. Igapäev samas kohas. Homme jälle 5st äratus. Äkki näkkab;)

4 comments:

  1. mmm väga hea. Rohelised crocksid. :D Ma ostan sulle neid kohe mitu tükki kui sa tagasi tuled! ;):D

    ReplyDelete
  2. kule Maiuke, ma tahan carribasse minna sinuga ja seal nalja teha!

    ReplyDelete
  3. kuule Kaisa mis sa arvad et mina sinuga ei taha!

    ReplyDelete
  4. raadiost tuleb näiteks : waka waka eee, this time for africa. :D jejeee. :D

    ReplyDelete