Sunday, September 19, 2010

19.09.2010 Austraalia

Saabusime Austraalia Coolangatta lennujaama. Õnneks oli ilm külmem kui malaysias, mis oli kohe lämmatavalt palav. Austraalia ilma võib võrrelda vist meie Eesti omaga. Igatahes lennujaamas pidime mega kaua ootama oma tolli ja passijärjekorda, enne kui üldse sai ametlikult Austraalia pinnale astuda. Gerda veel viskas viimase juustupaki ära, sest toitu ei tohi üle piiri tuua. Lennujaamas jamasime natuke aega bussiliiklusega, et aru saada kuidas Brisbane poole liikuma hakata. Lõpuks leidsime bussi mis viis meid rongijaama. Kõige parem on see et mul on ainult visa kaart ja sula number 0, ja päris paljudes kohtades saab ainult sulas maksta. Germol on sama seis. See on väga nõme. Aga Brisbanes leidsime endale sobiva Backpackerite hosteli 22 dollarit öö, ja kui me täpselt 17.45 kuskile alla korrusele läheme, peaksime saama tasuta ühe siidri/õlu või veini. Meie toas on 4 narivoodit, ehk siis mahutab 8 inimest. Juba pesime oma esimesi musti riideid, sokki ja pluuse, aga kahjuks valged sokid lähevad seebiga pestes pruuniks:D ja üldsegi mitte valgeks. Nii nali naljaks, Aga tegelikult tahaks juba töötada, sest praegu on küll selline tunne et ei tea kust alustada, aga eks see ongi kõigil alguses nii. Tegime täna endale TFN(et makse nii palju maha ei läheks) numbri netis ära, läksime raamatukokku, panime oma läpparid tööle, aga nett oli lihtsalt seal nii aeglane, ausalt, meie kodu arvuti on ka lux variant selle kõrval. Nii me siis pusisime ˇ2 tundi selle TFN numbri kallal, ja lõpuks ikkagi ainult Germo sai oma läpakaga selle tehtud. Me Gerdaga läksime raamatukogu suurtesse arvutitesse, kus võttis selle tegemine aega 10 minutit:D oleks võinud kohe ju sinna minna.... Siis mõtlesime et käime natuke linnapeal ka. Brisbane kesklinna läksime, lootes et äkki saame täna telefoninumbri ka korda, aga täpselt kui nägime teiste poe siltide vahelt Vodafone'i silti ja hakkasime ust katsuma, tuli naine ja keeras ukse lukku, sest pood pandi kinni. Vot selline ebaõnn. Nii me siis lähmegi homme seda tegema, + pangakaardi peaks tegema ja passi viisa kleebise peaks saama. Siis saaks hakata helistama teistele, ja uurida natukenegi seda ilamelu siinpool. Võibolla jääme veel siia hosteli aga võib olla sõidame homme bundabergi.