Friday, September 24, 2010

24.09.2010

Ma ei tea, ma vist kirjutan väga segaselt. 10 blogi ühel päeval, aga asi on selles, et ma käin päeval ja õhtul netis. Ma arvan et varsti läheb asi paremaks, kui ma tööd saan, siis käin netis ainult õhtuti. Aga siis õhtust, Gerda ja Germo (edaspidi tööloomad) jõudsid ilusti tööpõllult tagasi, läbi nägu lätirahad. Tahtsin nende kätest pilti ka teha, aga unustasin selle täitsa ära, kui nad mulle vastu hostelist jalutasid. Germo käed olid täna normaalsed, sest ta kandis kindaid, aga Gerda omad olit täna nagu koeratallanahad. Umbes nagu tõeline töömees, kes pole kuu aega vett näinud. Ja kusjuures peale pesemist jäi käsi ikkagi mustaks, see vist peab ära kuluma kätelt. Aga töölomomad olid täna väsinud. Seljad haiged, jalad kanged, ühesõnaga polnud see eriline meelakkumine. gerda oli rohinud kõrvitsaid, ja germo korjas kõrvitsaid. Tahaks kaa juba!!:P Kui tööloomad pesemas ära käisid, siis tulimegi mäkkii netti. Kuna Gerda käed olid ikkagi mullased, vaatas müüa Gerdat natuke imelikult vist, kui ta endale jäätist tellis:D Aga mis teha, parem ikka töötada, kui päevad läbi mäkis burgereid sisse kühveldada. Täna päeval ma jälgisin inimesi kes siin käisid, kuigi see kõlab imelikult, polnud mul midagi muud teha, kuna mu arvuti polnud vaba. JA siis ma vaatasin, ikka iga teine on keskmisest eestlasest 4 korda suurem, ja altpoolt, ütleme 6 korda suurem. JA kuidas nad burgereid närivad, no te peate ise seda nägema. Eestlane ostab burgeri, võtab kohe 10 salvrätikut kõrvale ja hammustab väga vaikselt otsast, et mingiljuhult nägu täis seda kastet ei läheks. Ja peale igat ampsu pühib nägu. Aga siiin, saavad oma burgeri kätte ja kukuvad õgima, niiet piiri pole, salvrätikuid nad vist üldse ei tunnista, sest näos on pärast söömist kapsast, majoneesi jne..ja hammustavad nii et terve burger kohe suhu ühesõnaga nii palju kui mahub ühe ampsuga, tuleb ära süüa. Suht julm:D Aga eestiga võrreldes on siin ikka väga palju erinevat. Aga nüüd pöidlad pihku kodused ja lootke et ma homme rügan ka kõrvitsapõllus! ;)

1 comment:

  1. väga hea burxisöömise kirjeldus, ma vist ei taha tükk aega enam mäkki või hessi minna. :D loodan TÄIEGA, et sa saad tööd! igatsen teid ullult! (K)

    ReplyDelete