Wednesday, September 29, 2010

29.09.10

Nonii, täna jälle ei saanud tööle! Naliii, tegelikult ikka sain:) Aitäh kõikidele pöidlahoidjatele! Aga ärkasin ikka kell 5 , nagu tavaliselt, panin riided selga ja padavai kirjutasin linnukese enda nime ette. Silmanurgast nägin kuidas see vanamees mind vaatas, et ma juba üleval, kui ma ära sealt listi eest läksin, läks vanamees listi juurde, ja ma olen kindel, et vaatama mis mu nimi on. No ja siis me Germoga sõime laua ääres, ja kuna kell oli alles kolmveerand 6, läksin korra sealt lauaäärest minema. Ja juba kuulen kuidas Germo hüüab MARIA!! Koos vanamehega tulid mu juurde ja siis see juhtus:D Vanamees ütles: Sa saad täna tööle. Mis te arvate et ma ei olnud vähe rõõmus?! Kilkasin seal ja selline adrenaliini laks tuli kohe, et värisesin rõõmust seal natuke aega:D Ma tean mida Gerda tundis esimesel päeval. Sain ühe tüdruku asemel kes oli haigeks jäänud, niiet ühesõnaga praegu on see vähemalt ühepäeva töö. Aga ma olin hoopis teises farmis kui Gerda ja Germo, ja see mulle isegi natuke meeldis, sest teises farmis pidi selg läbi minema, aga mine sa tea kuhu ma satun. Ega siis midagi panin koti kokku ja läksin auto juurde ootama. 6.15 oli start. Mingi kolmveerand jõudsime siis tööpostile. Kuskil 11 tüdrukut ja üks poiss oli. Sakslased, prantslased, hiinlased ja siis mina- eestlane:D Proovin Eesti taset ka kõrgel siis sellel põllul hoida. Alguses vaatasin, et mida me korjama peame, selliste kõrvitsalehtede alt paistsid väikesed kollased nagu dekoratiivkõrvitsad. Ma olen neid kuskilt näinud aga küll ei teadnud mis nende täpne nimetus on. No siis anti meile plastikämbrid kätte ja korjama. Põllu pikkus on ma arvan 3 meie põllu pikkust , aga pool laiust. Ühesõnaga päris suured. Farmer andis kohe käsu, et kõik viljad tuleb ära korjata, kuigi tegelikult nad vist korjavad ainult mingi teatud suuruseid. Aga mul seda lihtsam. Kõige parem oli see, et see boss istus ise autos põllu kõrval, diskomusa põhjas ja tegi seal oma asju. Iga natukese aja tagant keeras auto tööle ja sõitis 3 meetrit edasi, siis suretas auto välja ja nii koguaeg. Meiega pidas ta nii siis sammu. See oli küll natuke naljakas, tundisin end küll alguses nagu mingi neegerorjana. Sest koguaeg oli tamp peal, ja koguaeg oled kummargil ja korjad neid asju. Panin seda ka tähele et kui see peremees minema läks, hakkas rahvas omavahel rääkima, ja kui ta tagasi tuli jäid kõik vait:D Ma püüdsin väga korralikult tööd teha, et äkki see ongi mingi närvihaige. Iga vao lõpus saime juua ja siis jälle vaoga tagasi. Ma sain selle peremehega (vähemalt ma arvan) hästi läbi, sest ta kutsus paar korda mind enda juurde, ja siis näitas, et see mida me praegu korjame on sodi aga seal tagapool on ilusad põllud. Rääkis kuhu need lähevad jne. Mulle tundus selline normaalne mees, kuigi tegelikult on ta kindlasti väga nõme ülemus. Üks sakslane oligi tema juurest ära tulnud, sest muusikat kuulata ei tohtinud, rääkida ei tohtinud ja nagu piitsaga käib taga. Suht selline ta oli ka, aga esimesel päeval mind see veel ei häirinud. Kui me mingi 4 põldu ära olime teinud käis mul küll juba vahepeal pilt ringi, mõtlesin et kuidas ikka Germo ja Gerda suutsid. Päris hull tundus siis asi. Mõtlesin ainult lõunapausile, kell tundus juba mingi 12 läbi. Ja siis kui 4 põld oli tehtud, tuligi lõunapaus. Pakkuge mis kell oli:D pool 11, ma mõtlesin et ou mai gaad, mingi 6 tundi veel, mina olen siis küll surnud. Aga kui see lõunapaus tehtud oli ja võileivad ära sõin tuli uus energia. Hoopis parem oli tööd teha, oleks jaksanud küll 4ni vastu pidada. Küsisin ühe saksa tüdruku käest palju te päevas teete ja millal tööpäevad umbes lõppevad. Ta ise oli ka 3ndat päeva, ja ütles et 7 põldu tavaliselt ja mingi kell 1 lõpetavad:D Niiet tegime 2 põldu veel ja siis oligi läbi. Niii mõnus tunne oli. Polnud üldse raske, selg ei valutanud, lihased ka mitte. Täiesti hea! Siis läksime selle vanamehe koju, pesime ämbrid puhtaks ja istusime laua äärde. Ja igaüks võis võtta cocat, fantat või õlut . Päris luksus. Mõned võtsid hosteli ka veel kaasa, aga ma ei julgenud, Ikkagi esimene päev. Siis see peremees tuli minu juurde, käskis mul paberid täita, täitsin ära. Küsis kus ma pärit olen. Ütlesin et eestis, vana oli kohe nii ähmi täis, et tal kaks naist on ka eestist päris:D Näitas ühe pilti ka rahakotivahelt mulle, ma ütlesin et ilus naine, ta vastas, et jahm ega ta muidu mu rahakoti vahel poleks, ja et eestis pididki ilusad tüdrukud olema. Suht naistemees on tegelt. Küsisin mis asju me siis ka korjasime, ühe tüdruku käest. Squash. Pole enne kuulnudki. Võtsime hosteli kaasa ka, :)No ja mingi pool 2 olingi kodus, Siis tegime Gerdaga saiavormi ja päevitasime. Nüüd ootame Germot koju. Kahju on ainult sellest et nad töötavad päevas mingi 5 tundi aga tunnipalk pidi 18.5 dollarit olema mis on iseenesest hea. Aga lõppkokkuvõttes Germo/Gerda farmis saab rohkem palka, aga tunnipalk on vist 16, ja töö ma arvan on hullem. Ega see veel kindel ka pole et ma sinna tööle saan, kuigi 4 tüdrukut lähevad see nädal sealt minema, ja ma nüüd ei teagi kas ma tahan sinna tööle saada või mitte. Kindlasti on parem kui niisama passida, ja see farm peaks kasvatama puuvilju ka, aga kui päevas ainult 5 tundi kirja saab. No ma ei tea.. raske värk. Aa kaks päeva on nüüd seal farmis vabad päevad:D No ühesõnaga vähemalt olen tööl käinud, mitte ei tule Austraaliast nii tagasi, et pole tööd teinudki. Mis veel. Teate mis me täna söönud oleme, Hommikuks juustusaia, lõunaks juustu/vorsti saia ja õhtuks saiavormi:D ÕUDNE:D Tahaks täiega mingit liha, aga kõik on siin nii kallis, ja liha eriti. Varsti pead issi mulle metssea postiga siia saatma. Aga siiski, ma olen nii üliõnnelik. Sest töö oli lõppkokkuvõttes väga mõnus ja üldse mitte raske, ja lihased pole üldse haiged. :)

3 comments:

  1. Tore, et sa lõpuks tööd said! Hoia edaspidigi Eesti lippu kõrgel =)

    ReplyDelete
  2. väga hea, et tööd said, mul olidki juba varbad ka põidlad hoidmisest valusad. ;) :D tubli.

    ReplyDelete
  3. jaaa, samad sõnad siin. täiega äge, et said tööd. loodan, et su edu jätkub. :D

    ReplyDelete