Wednesday, September 22, 2010

22.09.2010

Mcdonaldsist välja tulles läksime Cole'si toidupoodi. Kuna me seda üheropsuga ülesse ei leidnud küsis Gerda jälle ühe käest teed. Lõpuks siiski saime toidupoodi sisse. Poes Meie põhimoto on saada võimalikult palju/toitvaid asju võimalikult väikese hinna eest :D Niisiis leidsime saia ˇ2 dollarit maksis see, ostsime ühe lati vorsti, kaalus 1 kg ja siis mingit merevaigutaolist asja mis oli küll 3 korda suuremas pakendis kui meie eesti merevaik, ühe suure paki kaerahelbepudru ja 3 liitrit piima :D Kõik see kokku läks maksma 20 dollarit. Sellega peaksime saama nädala elatud küll. Tagasi oma Backpackerite hosteli tulles, tahtsime asjad külmkappi panna, aga oh üllatust, külmkapi ukse peal oli silt-> Asjad saab külmhappi panna AINULT rohelise kotiga ja veel Cole'si toidupoe omaga. Ma ei saanud aru kus siin loogika on, miks ma pean just selle toidupoe riidekotiga asjad külmakappi panema. Vastasel juhul tõstetakse meie asjad kuskile ühiskasutavasse külmkappi, mida me loomulikult ei tahtnud, kuna see oli ikkagi meie nädala söök. Ega siis midagi seadsime oma sammud jälle Cole'si poole, nüüd juba ilma teed küsimata leidsime koha ülesse. Ostisme 1 dollariga selle õnneliku rohelise riiekoti ka ära ja panime veel õnnelikemana selle koti koos oma nädalase toiduportsuga uhkelt teiste roheliste kottide kõrvale. Õhtusöögiks tegime endale Maggi juustu/herne supi. Kuna meil kausse kaasas polnud läksime Receptionist küsima nõusid. Ta tõi kaks kaussi, ja kaks tassi, kust tõsiselt jooksid väikesed sipelgad välja:D mina sain õnneks kausist süüa, need paistsid puhtad. Siin on ühiskasutav köök, kus kõik vaaritavad endale süüa. Profimad juba teevad endale makarone hakklihaga, meie ROHELISED piirdume veel kiirsuppidega. Töö list pandi ka välja, me oleme suht viimased, kaks tükki on veel peale meid. Aga homme kell 5 peame ikkagi igaksjuhuks platsis olema, sest äkki keegi magab sisse, siis me saame tema koha endale. Hm, mis siis veel, a pesime pesu, ma olen väga õnnelik et ma palju musta värvi sokke võtsin kaasa, sest need ühed valged, ei ole enam üldsegi valged, vaid võivad juba pruunide sokkide alla minna. Mustadest ei saa niiväga arugi:D Lähevad aga jälle uuele tuurile. Veel helistasime erinevatesse farmidesse, üks ütles et helistage 2 nädala pärast uuesti, teine, et homme helistaksime ja siis kolmandad ei võtnud üldse vastu. Niiet ühesõnaga kindlat pole siin midagi. Kõige kahjum on positest, kui tüdrukutele veel midagi lubatakse nädala pärast, siis poistel on veel suht 0 -s töö. Nende töö peaks algama 3 nädala pärast, ei tea kas niikaua kannatab. Sellepärast me erinevatesse farmidesse helistamegi. Nii jälle läks liiga pikaks. Ma ei saa aru kuidas ma suudan mingi 4-5 tundi nii pikaks rääkida, lobapidamatus vist:D Olgu siis, ma olen praegu teki, ei mis teki, vaid lina all, sokid kuivavad jalgadeotsas ja külgedepealt ripuvad teised märjad riided alla. Head Ööd...zzZzz

No comments:

Post a Comment