Thursday, April 28, 2011

28.04

Apppppppiiiii, te ei kujuta ette mis pilt meil on! Ma ei pese oma õlga ja kätt enam kunagi vist.

No loomulikult hommikul ärgates vihma kallas nagu oavarrest, aga „kodus ja võõrsil“ randa pidime ikka minema. Kuid esialgu, nagu meil kombeks on, suundusime horre hosteli pannukaid tegema. Seal sai kõhu nii täis söödud, et süda lausa oli paha. Aga no teada värk on see, et ega päeva jooksul enam me midagi ei söö. Kui siis ainult õhtul.

Pannukad söödud läksimegi siis kesklinna otsima oma bussi, mis sõidab Palm Beachile, kus siis asub kodus ja võõrsil rand. Buss sinna sõitis päris kaua, või tegelt see vahemaa polnudki nii kauge, aga just need peatused . Neid oli nagu seeni peale vihma. Said 200 m sõidetud ja järgmine peatus. Kui hakkasid juba Palm Beachi märgid tulema, vaatasime bussiaknast õue ja otsisime igalt tänava nurgalt Alfi või siis Pipat :D No Sally oleks võinud ka ära tunda, aga kahjuks kedagi polnud tänavate peal.

Varsti hakkas siis bussiaknast rand paistma, natuke nagu sarnasust oli, aga siiski mitte ei olnud kota võta rand, niiet sõitsime veel edasi. Päris julm oli nii sõita, et pead bussiaknast täpselt selle ranna ära tundma, aga kui see ükskord tuli, siis teadsid kõik et kohal me oleme! :D (tegelikult väike kõhklus ikka oli, et kas me nüüd tulime õigest kohast maha) kuid siis nägime juba seda surfiklubi ja minge pekkkki- kaamerad olid väljas ja võtted käisid. Me saime seal sellise eufooorialaksu, kohe tundsime näitlejad ära, ja ma olen nii õnnelik et ma stanthorpes seda vaatama hakkasin, sest muidu ei oleks saanud mitte muffigi aru, et kes need seal on. Nagu germol, gerps vaatas neid inimesi küll, aga suht külma kõhuga. :D igatahes, saime neid võtted vaadata seal kuidas nad filmisid, ja siis kadusid need kaks näitlejat ära. Ja tulid uued, uute võtetega, ROMEO! Minee, romeo võtte nägime ka ära. Ta on päris elus ka ikka ilus poissss :D jalutas seal meist mingi 10 m kaugusel, oiii mis tunne see ikka oli kui tead, et terve elu põhimõtteliselt oled seda seriaali vaadanud ja nüüd seisad siin samas! Nagu siiiin samas on kõik Sallyd ja Pipad ja Alfid ja kõik need tegelased ka seisnud.

Vihma ka sadas vahelduva eduga, vahepeal siis katkestati võtted ära, kuna vihmaga ei saanud ju filmida. Ja kõige naljakam oli see, et need tausta näitlejad olid iga stseeni peal samad, ainult teiste riietega, niiet jälgige taustategelasi. Ja nii külm oli väljas, kuid nemad pidid ikka olema oma lühikeste riietega, et näidata kui soe väljas ikka on.

Ja minge, siis tuli see tippppp hetk. Meie ju olime arad nagu jänesed. Tahtsime räigelt pilti saada, aga no küsida ei julge :D ja seal kaamerate taga askeldas Will! Ta enam ei näitle aga seal tegustes niisama. Ja meie juures koguaeg ta seal askeldas, aga küsima me minna ei julgenud üldse :D arvasime et küll tuleb see ideaalne hetk millal küsida, ja lõpuks siis võtsime julguse kokku, ja mees oli lahkesti nõus meiega pilti tegema. Isssand kui armas naeratus tal on :D võttis meilt ümbert kinni ja gerps tegi selle sajandi pildi ära. Uskumaaatttuuu , meil on temaga pilt tehtud!

Olime natuke aega veel seal, vaatasime päris kaua seda filmimist, ja oligi õhtu käes ja oli vaja hakata tagasi minema. Ja muidugi tagasi sõitsime ilgelt kaua, see venis nagu härja tatt tõesti. Linnas olid sellised ummikud, et ma mõtlesin siiia ma nüüd magama jään. Väljas oli ka ilusti pimedaks läinud juba.

Aga glebe me jõudsime, ja õhtul läksime horre , germpsi ja gerdaga thai restorani sööma. Toit oli hea, ja ilus õhtu oli ilusale päevale. Tänast päeva ma tõesti ei oska kirjeldada, see oli midagi ülimegagigalahedat. Poleks uskunud et ma näen filmivõtteid ja poleks uskunud et see nii tuus võib olla. Oh te peate seda ise kogema! Aga nüüd on see tehtud, ja homme lähme blue mountainsisse, ning hakkabki see sydney aeg vaikselt otsi kokku tõmbama :)