Saturday, March 12, 2011

13.03

Eile panime uued riided selga ja läksime pubisse. Ei tegelt alguses läksime parki istuma, sinna kogunesid kõik kokku, eestlased, sakslased, uus-meremaallased, korealased, itaallased ja muidugi austraallased. Istusime siis seal natuke aega ja edasi läksime pubisse. Päris palju rahvast oli, ja palju noori oli ka, mitte ei olnud esindatud vaid kohalik vanadekodu. Aga tagasiminekuga koju oli meil natuke raskusi, sest alguses pidime me kõik takso võtma, nagu 4kesi, siis poleks see nii kallis tulnud. Kuid kõigepealt hüppas Julia alt ära, ja läks väga vara koju koos May'ga, ja siis lõpus ütles Rike ka et ta jääb Stanthorpe kellegi juurde, me olime nagu gerdaga, et okeiii, mida me siis nüüd teeme. Mingi 50 dollarit 20 km pärast ka ei taha nüüd maksta. Ja siis läksime kõik kolmekesi ühe Rike sõbra juurde Stanthorpesse, ulme kuidas ma oma voodit taga igatsesin :D Nii kodu ( minu praegune residents) igatsus oli peal, ei tahtnud üldse sinna ööseks jääda, aga mis sa ära teed, keegi sõita ei tohtinud. Rike auto seisis maja ees, aga tolku polnud :D:D läksime siis magama ära, meie Gerdaga saime ühe korealase voodisse külje maha panna :D Teate, mind absoluutselt ei huvitanud millal need linad vms viimati vahetatud olid, aga voodi oli küll hea. Parem kui meil, ja sellel oli soojendi sees! Ma läksin pikali, ja tunnen et mida nüüd, küljealune läheb soojaks. Gerdal ka nagu põiepidamatust ei tohiks olla, et mis jama on. Siis tuli välja et igal korealasel pidid need soojendid olema, päris mõnus, aga hommikuks oli küll selline tunne nagu magasid saunalaval. Tegelikult me mingi 3 tundi magasime seal ja siis sõitsime koju ära. Või no gerda sõitis, mina ei tahtnud, kuna no lube meil ju kaasas polnud ja Rike ei tohtinud- Siiiani veel! Koju me igatahes jõudsime mingi 7 paiku ja hakkasime maja kraamima. Pesime pesu, tegime pannkooke, koristasime üldse kogu maja ära. Kuigi koguaeg on nagu selline uni, aga samas kui magama tahad minna siis und ei ole. Olen juba 3 korda üritanud magama jääda esimesed kaks korda ei tulnud üldse midagi välja ja nüüd viimane kord magasin vist mingi tunnikese ja siis ärkasin Jaanuse kuju peale ülesse. Ta tuli meid kutsuma sinna kose juurde, JÄLLE, et teised eestlased karavanpargist kõik lähevad sinna praegu, aga meie siiski ütlesime ära. Liiga väsinud nii pika sõidu jaoks ja tahaks nüüd kodus ka lihtsalt passida ja logeleda. Ning kaks korda sama asja teha, nääh, liiga igav. Niiet jäi seekord meil see nali tegemata, kuigi kindlasti oleks tore olnud, eestlastega on alati tore! :) niiet meil on muidugi kurb meel, aga loodame et teinekord teeme veel midagi huvitavat koos.

Nüüd vaatame filmi, gerda kirjutab midagi, rike magab, mayst ma ei tea kus see kolistab, ja julia tatsab niisama mööda maja ringi. Nii lahe seltskond on meil siin ikkka, kõik saame hästi läbi, mõnus selline tüdrukute maja on meil! Kahju on isegi siit ära minna, just vaatasin et meil on ainult 3 nädalavahetust veel siin jäänud ja me tahaks veel niipalju korda saata.

Arvutist niipalju , et täna ma siis süvenesin asja veelgi, et kindel olla, et minu läpparis viga poleks. Võtsin siis oma netipulga ja gerda oma. Kui gerda oma enda läpakasse panin töötas see ilusti, siis vahetasin sim kaardid netipulga seest ära. Panin enda sim kaardi gerda netipulka ja proovisin kas töötab. Ei tööta! Ja vastupidi, et panin gerda sim kaardi enda netipulka , siis jällegi töötas. Niiet ma sain vea kätte, asi on minu sim kaardis! Hea seegi, et netipulk terve on, sest ma usun et sim kaart ei ole nii kallis ka, ma vähemalt loodan. Niiet varsti linnas lähen asja uurima, seni aga kasutan gerda netti ja laen sellega blogisid ülesse.

Homme algab siis jälle töööööööööö, Uhdaaaaaaaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment