Thursday, March 10, 2011

10.3

Hommikuks oli näpp juba parem, panin sideme ümber ja Julia andis mulle kummikinda ka kätte, et see märjaks ei saa. Brokkoliinisid pakkides natuke andis tunda, aga siiski sain ära kannatatud. Mõtlesin hirmuga, et kuidas ma brokkoleid pakin, sest selle ajal mul just see eile valutama hakkaski. Arvan et venitasin selle brokkoleid pakkides ära. Kui Dave brokkolite laudu panema hakkas, siis olin juba valmis valu kannatama minema, aga õnnneks küsis ta Rikelt et sa saad kaks tüdrukut jätta endaga brokkoliinisid pakkima, ja muidugi ta valis meid gerdaga! sest me oleme ainukesed kellele meeldib brokkoliinisid rohkem pakkida kui brokkoleid. Niiet mul vedas täna! Terve päev oli mul teepuuõli kompress peal, ja nüüd õhtul võtsin selle ära, siis ei olnud midagi, aga kui see mingi tund kaks ilma sidemeta oli, paistetas näpp kohe ülesse. Nüüd õhtuks on näpp täitsa paistes, ja valutab ka rohkem. Aga no eks iga asi läheb õhtuks hullemaks ja hommikuks tõmbab tagasi. Kuna eile nägin et kui ma näppu kuuma tassi vastus hoidsin siis tõmbas valu tagasi, tegin endale praegu kuuma soola, panin selle ilusti rätiku sisse ja hoidsin näpu peal, siis panin uue sideme ümber . ÜHESÕNAGA selline tohterdamine käib, ja viina ma sellepärast nüüd osta ei hakka. Küll see üle ka kunagi läheb, peab tugev olema ! :D ja tööl käin ka ikka, ei võta ma nüüd ühtegi vaba päeva sellepärast, ainult kuu ongi ju jäänud. Võtame viimast. Kui asi hullemaks läheb siis lasen gerdal sõrmele sõnad peale lugeda, kuidas see nüüd oligi, mammi alati luges meile : „Varesele valu, harakale haigust, meie laps saagu terveks!“ -lapse- asemele võib gerda siis -näpp- öelda. Okei nali naljaks, loodan et see tegelikult ka venitus on, mitte liigesepõletik külmast ..

Aga pole siin midagi uut, aaaaa tegelikult- PÄIKE oli täna väljas, uskumatu. Korra sai ka soojust tunda. Teised läksid nüüd pubisse, seal on mingi Happy Hour iga neljapäev, saab tasuta süüa ja joogid pidid odavad olema. Meie istume gerdaga kodus ja tunneme elust mõnu. Meie Happy Hour on jooks peale tööd :D ja mõelge, homme on reede! Palgapäev, nädala viimane tööpäev ja üldse mõnus päev! See nädal läks, või no pole tegelikult veel läinud kuskile, aga eks ta läheb kiiresti. Ainult 8 tundi tuleb veel homme üle elada. Kahjuks ma arvan et homme pean ma siiski oma saatusele vastu astuma ja brokkoleid pakkima minema, küll ma hakkama saan. Ma usun endasse :D:D

Kuidas teil? Kevad tuleb? Linnud laulavad? Lumi sulab? Kool hakkab otsi kokku võtma?

No comments:

Post a Comment