Thursday, May 19, 2011

19.05

Passime siin Kuala lumpuri lennujaamas, 3 tundi ja 20 minutit on veel jäänud ja kopp on juba täitas ees. Tulime siia 4 tundi tagasi, no umbes pool aega on istutud. Aga edasi ainult euroooopa poole!

Hommikul saime kotid oma hotelli jätta ja ise linnapeale jalutama minna. Ilm oli nagu ikka soe! Ega me eriti kuskile kaugele ei tahtnudki ekselda, niiet käisime suht lähedal poodides. Mingises china townis käisime, kus inimesed põhimõtteliselt lihtsalt kargavad sulle näkku kinni ja hea et veel juukseidpidi oma poodi ei tiri. Kohe nagu sunnivad sind oma putkat vaatama tulema. Kusjuures kõigil olid samad asjad müügis. Siis ühte putkasse ma läksin mingit meigi kohvrit vaatama- louse vuttioni, chanel, prada...jne kõik firmad olid ikka esindatud :D vali millist tahad, küsisin siis mutikese käest, et palju maksavad- 45 MYR-i. Mõtelesin, et okei firmakott on küll, aga niipalju ma ka talle ei maksa. Kauplesin siis hinna 25 MYR-i peale, ja läks ostuks. Olen nüüd õnnelikult louis vuttioni meigikoti omanik! :D selline vuffel on nüüd kotis. Aga muidu oli seal igasuguseid ilusaid nipse ja värke, aga mul pole ju ruuuuuumi! Niiet jäi ära..

täna terve päev me käisimegi poodidest poodidesse, proovisime valida ikka selliseid kaubanduskeskusi, millel oleks konditsioneer sees ja päike ei paistaks lagipähe. Kuid kui kell oli juba mingi 3 siis oli meil shoppamisest kopp ees, aga nii vara nagu lennujaama passima ka ei tahtnud minna. Valisime siis istusimiseks ühe suht pankrotis oleva kaubanduskeskuse, millel oli 6 korrust vist, aga poes kokku oli poode 10. korrused oli põhimõtteliselt tühjad, ja kõige hullem oli see ei ega ju pinke ei eksisteeri! Niiet istusime mingi tunnike seal lihtsalt põrandal maas ja tegime aega parajaks. Mingi 4 5 paiku läksime tagasi hotelli kottide järgi ja muidugi läksime hotelli ringiga! Jube mis kuumus ikka oli, mul oli selline tunne et lausa kärsa hais on mul jalutamisel järgi! Aga kohale me jõudsime- vinnasime kotid uuesti selga ja läksime bussijaama.

Buss sõitis mingi tunnike lennujaama ja nüüd siin me oleme. Tegime kiire riietevahetuse ja lennujaama WC, lühikesed püksid alt ära, ja pikad püksid asemele, plätud läksid ka koti põhja ja välja tulid tennised, ei tea ju mis ilm meid varsti ees ootab...

nüüd on Kotid ka ilusti ära antud ja ootame oma 10 tunnist lendu. Oli vist 10 tundi, ega keegi täpselt ei tea, no tund siia tund sinna, mis seal ikka. Ja ma hoian siiani pöidlaid pihus et ma oma teokarpidega euroopasse saaks! :D arvatavasti on nendest järgi vaid puru, aga ma vähemalt üritasin. germo läks oma MYR-e kulutama, gerda sai juba kulutatud, ostis poest kõige odavama asja mis üldse sai, tegelt jäi tal veel puudu aga müüal hakkas temast vist kahju ja tegi talle alet :D

Mõtleme ikka hirmuga oma järgneva lennu peale....

No comments:

Post a Comment