Monday, May 2, 2011

1.05-2.05

Eile pidime ärkama siis 7.30 ja 9.30 vahel, et hommikusöögile jõuda. Hommikusöögiks sai võtta röstsaiu moosiga, vegemite'ga või siis hommikuhelbeid ja apelsini mahla. Ühesõnaga täitsa normaalne hommikusöök.

Ja nüüd siis oli mõte, et mida edasi teha?! Germps aga lahendas probleemi kiirelt- lähme F1 Grand Prix vormeli rada tsekkama. Aga kõigepealt oli ju vaja selgeks teha, kus see asub. Tsekkisime arvutis järgi ja paistis väga lähedal. Hakkasime siis minema, muidugi kui lõpuks kohale jõudsime taipasime et olime ikka ilge ringiga sinna tulnud. Kuid vähemalt me nägime melbourni sadama ära ja ranna ja kalamehed .

Kõige parem oli see, et teadsime et see ringrada peaks seal ühes suurem pargis olema, jalutasime siis sinna ja mitte midagi aru ei saanud kus see ringrada siis on. Suur järv oli pargi keskel ja kui ma ütlen suur siis ma mõtlen ka SUUR! Vaatsime siis üle järve, ja kuskil ei näinud mingit triibüüni kus inimesed istuksid või kus see värgendus olla võiks. Valisin siis mina, et lähme sealt poolt järve vaatama et äkki teisel pool on see ringrada. Pekki kui pikk see tee oli ümber järve, lõpuks leidsime end üldse teisel pool järve ja ei kuskil ringrada. Ning siis hakkasime taipama, me ise kõnnimegi ringraja peal! Tavaline autosõidu tee, aga see tuunitakse selleks ralliks nii ära, et praegu ei saa keegi aru, et see ongi ringrada. Ühesõnaga tegime tervele järvele tuuri peale, ja otsisime ringrada. Nüüd on hea mõelda, et ma olen melbourni ringraja läbi jalutanud ning te ei kujuta ette kui haiged mu jalad olid! Jube jube, see ringraja pikkus oli näiteks 5 km ja 303 m pluss veel hostelist sinna ja tagasi. Sellel hetkel ma tundsin küll et mul enam taldadel nahka pole .

Nii ringrada tsekitud , hakkasime tagasi minema. Jalad olid ikka mega haiged juba :D vaatsime, et oh, tramm sõidab täpselt siin pargi ees. Läksime peale ja mõtlesime et kas neid pileteid saab seest ka osta. Vist ei saanud :D istusime siis maha, ühesünaga austraalias oleme ka nüüd jänest sõitnud, aga üle ühe peatuse mina ei julgenud seal küll sõita, niiet järgmise 200 m pärast astusime me sama targalt maha trammist :D kuid oleme jänest sõitnud. Ning edasi aina linna poole.

Lõpuks jõudsime hosteli, jalad kanged kui piiritus (germo öeldud, et siis peab ikka kange olema :D ) puhkasime tsipake, tegelt mina isegi sain 10 min magada, germps rääkis oma emmekesega juttu. Aga ega me kaua passida ei saa, me oleme ju koguaeg teel, ja läksime linna süüa otsima. Melbournis otsisime mingi 2 tundi süüa, sest siin lihtsalt pole söögikohti :D lõpuks germps astus ikka rasvakasse sisse, ja tellis mingise söögi, mina piirdusin sushiga.

Ja teatte! Ennem kui hakkasime sinna söögikale minema, nägime et inimesed vahivad kõik kasiino õuele. Läksime ka siis tsekkama et mis seal toimub, kõik karjuvad ja kilkavad. Mida lähemale läksime, siis nägime juba punast vaipa ja naisi uhketes kleitides. Fotograafid olid igalpool. Ühesõnaga mingi TV staaride kokkutulek oli seal. Seisime ka seal siis natuke, ja võib öelda, et kaks kuulsust tundsin mina ära, ühed austraalia jutusaate saatejuhid. ( gerdale- The Circle, võib olla mäletad stanthorpes) ja teate, põhimõtteliselt võime öelda et nägime Katy Perryt ka :D vähemalt hingasime temaga sama õhku ja germo tundis ta lõhna ka. Ja maroon 5 oli ka kuskil seal, võib olla isegi neid nägime, mingi poiste grupp seal tilbendas, aga ma ei oska öelda, kas need olid nemad. Aga katyt me oodata ei jaksanud, sest vihma hakkas siis just sadama ja meil olid ju kõhud tühjad, aga hea seegi et tead et oled temast paarisaja meetri kaugusel :D . ning seal oli veel palju igasuguseid kuulsi, kuid me ju ei tunne austraalia tv staare nii hästi. Hullemad limusiinid sõitsid ringi, autod nii läikima löödud, et lausa silmadel hakkas valus.

No ja päev oligi jälle sellekskorraks lõppend. ( aaa, ma ostsin eile Custard Apple'i, tahtsin proovida mis puuvili see siis on. Mingi uus, ja mingi mega kallis lihtsalt. Ütleks nii, et täitsa söödav, germole ta üldse ei maitsenud, ütles et täitsa mäda õun ju. Aga mina ei tea, ega ma teda enam ei ostaks kuna ta on nii kallis, kuid maitsel pole viga midagi , seisab teine veel siiani mu kapi pea sest mu kõht on lihtsalt nii täis :D)

Täna magasime ikka kaua, :D väga kaua, hommikusöögile me ei jõudnud. Tegelt oleks jõudnud, aga ma ei viitsinud kella peale ärgata ja panin kella kinni. Keerasin teise külje ja pöönasin edasi. Tänase päeva teema oli- shoppamine. Käige ära kui raske on ikka asju osta teistele. Ühest poest teise , ja nii terve päev. Õnneks nüüd võib öelda, et enam vähem peaks asjad koos olema, loodetavasti läheb kott veel kinni. Praegu pakkisin enam vähem asjad kotti ära, enda asju viskan aina vähemaks, ja suveniire tuleb aina juurde. Võiks öelda et pool kotti on suveniire ja siis on igast juhtmeid, totsikuid ja potsikuid ja mu riietele on ikka väga väike ruum jäetud :D aga eks elab üle.

Homme tuleb siis gerda linna, ja me shoppame veelgi :D ja siis oleme

1 comment:

  1. niiiii põnev! :D täiega lahe ikkkka. :P 3 nädala ja 3 päeva pärast olete kodus! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    ReplyDelete