Friday, February 25, 2011

25.02

Saatsime Gerda bussipeale, või no tegelt juba linnas ütlesime tsaupläu. Nüüd on terve tuba ainult minupäralt! :D

Uskumatu, aga täna ülesse tõustes ei olnudki nii külm, nina oli täitsa soe, ja külmavärinaid ka ei tekkinud. Aga ma magasin ka kampsuni ja pikkade pükstega, ma ei tea kui mul oleks täna ka külm olnud, siis vist oleks pidanud talvejope järgi minema. Mu siin küll ei aita. Gerda magas üldse villaste sokkidega :D Aga ta ütles et tal polnud ka külm magada täna. Tegime tööd 8 tundi, ja sain teada et pühapäev on mul ka vaba. Niiet kaks vaba päeva, õnneks järgmine nädal oleme me väga tegus, vähemalt öeldi meile nii. Et päris palju brokkolit ja brokkoliinisid tuleb pakkida. Ja täna oli meil palgapäev. 40 tundi saime eelmise nädalaga kirja! Palju lihtsamalt ikka tulid need tunnid kui õunafarmis, seal ikka maksid iga minuti eest sellist verehinda, et vähe pole. Võtsime täna siis paaar brokkolit ka kaasa, neid poolpiduseid ja igatepidi loppis brokkoleid. Aga ega maitse välimusest ei muutu :D

peale tööd läksimegi autoga stanthorpesse, käisin pangas, panin raha peale. Ja siis pangast välja tulles, tuleb minu juurde selline vanem räsitud välimusega mees. Ma ehmatasin alguses ära, et mida ta nüüd ajab?! Aga siiski, tuli minu juurde küsima, ega ma võtit panka ei jätnud, sinna laua peale. Õnneks pole mul mingit võtit, niiet vastasin EI. Siis helises telefon, pagast teller helistas mulle, et ega m võtit panka ei jätnud :D Päris hoolitsevad, aga siiski polnud see minu võti. Linnas siis läks gerda bussipeale, ja me oleme nüüd kolmekesi .

Väike mitteoluline lisa: Kui ma jooksmas käisin siis leidsin siit sellise tänava nagu „ Minuti lane“päris eestimeelne koht :D

No comments:

Post a Comment