Wednesday, October 27, 2010

27.10

Meil on vist suvi kätte jõudnud. NO NIIIII PALAV! Võiksin teile poole siinsest soojusest saata, aga te vist naudite oma külmust seal. Mis siis täna uut. Polegi nagu midagi. Läksime farmi, eile see iirlane, üks uutest tüdrukutest, andis farmis alla ja tuli töölt ära. Nüüd seisab ta nimi suht ootelisti lõpus. Ütles mulle et ta ei suutnud lihtsalt seal olla, liiga raske tema jaoks. Siis näitas ta kuidas ta selg oli ära põlenud, ja saate aru meil kõigil olid pikad riided seljas, ja ta selg oli põlenud:D! Siin võtab päike läbi riiete ka siis!:D No ja iirlase asemele tuli mingi chaina, nimest ma ei osanud alguses midagi arvata kas on tegemist poisi võid tüdrukuga, algas nimi mingisest Man-ist ja edasi tuli ka veel igavene joru hiina teksti. Selgus et ikkagi tüdruk. Põllipeal alguses oli ta muidugi kobakene, aga mida aeg edasi seda paremaks läks. Kui me esimese vao tegime ära, siis ta vaatas oma kindaid, nende peal olid takjate moodi asjad, ja siis ta vaatas neid nagu imeasju, ma ei tea mis ta arvas et need on. Igatahes neid ta hakkas seal nokkima, küsis veel hollandi tüdruku käest ka midagi, vist seda mis need on?! Me muigasime seal omavahel. Mul on terved riided neid päeva lõpuks täis. Siis ta imestas et kas siin WC polegi?! Jap sellist luksust kahjuks selles farmis ka pole. Igatahes töö algas mehe lausega: Girls , let's have some Rock'n Roll! Nii rock'n roll küll see squashi korjamine, süda läheb pahaks:D Aga hea uudis oli see, et tänane töö piirdus ainult squashiga, mitte ei korjanud veel oksi , kive plastikut ja sellist asja. Niiet lõpetasime kuskil ühe paiku. Ja veel üks hea uudis, Squashi farm lõppeb reedel ära!!! Juhuuuuuu! Halb uudis on see et ma ei tea kas ma pean siis ka ootelistis veel passima, aga samas mangod vist saavad juba valmis, niiet väga õigel ajal lõppeb see farm ära. Ma olen nii õnnelik. Ei viitsiks küll seal rohkem käia. Saate aru täna ma oli 7ndat korda nende samade põldude peal. Homme tuleb 8ksas kord. JA ühtegi vaba päeva pole veel antud. Nad vist käivadki kuskil 3-4 nädalat järjest tööl ja siis saavad 2 vaba päeva. Ja teate, kõige raskem töö pidavat olema tsukiinide korjamine, ja teine on squash, Niiet ma teen ühte raskemat tööd üldse. Samas seda on hea teada, siis tead et teised tööd on lihtsamad. Aga squashi ma ei taha küll enam kunagi korjata! Hosteli tagasi jõudes avastasin germo voodist, kes magas, kõrvaklapid kõrvas. Ta oli juba 11 paiku tulnud. Ja prantslased läksid täna meie toast minema. Päris toredad poisid olid, kuigi pole nendega eriti rääkinud:D aga vähemalt paistsid. Nüüd ootab neid ees päris pikk tripp, germole nad sellest rääkisid kus nad kõik käivad. Hea on kuulda , tahaks ise ka. Need oli germo töökaaslased ja kuna farm sai otsa, pakkisid asjad ja läksid reisima. Nagu tegelikult kõik teevad. Mitte nagu meie, istume 3 kuud ühe koha peal ja töötame:D Kõik imestavad et alles 5 nädalalt siin olnud ja juba töötate?! Teised ikka reisivad kaks kuud kui siia jõuavad ja siis hakkavad tööle :d Käisin veel täna shoppamas. Vaatasin endale lõhnu, tahaks endale osta mingit head, aga ma pean veel testima neid. Pool päeva palka võib ju lõhna alla panna, või siis terve:D Kuigi ma nii kallist lõhna ei näinudki. Ja ostsin endale MATSALKA!:D Pidin eile ostma, mõtlesime germoga et tellime endale pitsad ära, siis need on nagu uue matsalka tähistamiseks. Aga kui poodi jõudsime et siis matsalkat osta oli pood kinni, ja pitsad juba tellitud:D Niiet tähistasime siis eile mu uue matsalka ostu ära. Ja täna läks siis õnneks. Issand jumal 2 päeva pean veel seal farmis ära kannatama. Äkki siis saab vähe normaalsema töö peale, nagu näiteks MANGOD! Me ikka germoga unistame siin sellest. Kuigi see on kindlasti ka raske , pakkida neid oleks ka tore muidugi, aga vahet pole ka. Peaasi et töö saab. Teate mis vaade mulle praegu avaneb: Helesinine bassein (selles tegelikult pole kuigi puhas vesi sees, aga ikka helesinine)ja palmi puud selle ääres .

2 comments:

  1. 3-4 nädalat järjest tööl? Täisa häbi hakkab kohe, et ma siin vingun kuna pidin kaks nädalat jutti laksma..

    ReplyDelete
  2. tead mis vaade mulle avaneb aknast vä? pruun kole puumaja, vihma sajab ja kõik on hall ja pime! :) ilus Tallinn.

    ReplyDelete